هتل های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل الماس نوین مشهد

معرفی : هتل الماس نوین یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در سال 1396 افتتاح شده است. ساختمان هتل در یازده طبقه بنا شده است و چهار طبقه نیز در زیر زمین است. زیر بنای این ساختمان 6400 متر مربع است و 124 واحد اقامتی در آن وجود دارند. شما مسافران تور مشهدهتل مشهد تیر 98 می توانید اتاق های این هتل را به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید. 

هتل الماس نوین مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل الماس نوین از نوع یک تخته، دو تخته،‌ سه تخته، چهار تخته ، سوئیت و کانکت است که در آن ها امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، صندوق امانات، مبلمان ، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. هم چنین در سوئیت های گاردن این هتل بالکن اختصاصی نیز وجود دارد. 

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن همایش، خدمات برای معلولین، تبدیل ارز، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ

هتل الماس نوین مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل الماس نوین با ظرفیت 90 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و ساعت سرو صبحانه در آن از 7 صبح تا 9:30 است. چایخانه سنتی هتل با چشم اندازی بسیار زیبا در طبقه یازدهم قرار دارد و کافی شاپ هتل در طبقه اول است.

موقعیت مکانی هتل : هتل الماس نوین در خیابان نهم امام رضا (ع) قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر تنها 850 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر است و تا مراکز خرید فاصله بسیار کمی دارد. 

هتل الماس نوین مشهد

پیشنهاد ما : هتل الماس نوین یک هتل بسیار شیک و نوساز است که با ارائه امکاناتی مانند استخر و جکوزی به یکی از هتل های تاپ محدوده تبدیل شده است. کم بودن فاصله این هتل تا حرم و مراکز خرید قطعا شما را برای رزرو آن ترغیب خواهد کرد.


هتل الماس 2 مشهد

معرفی : هتل الماس دو یکی دیگر از هتل های 5 ستاره گروه الماس در مشهد است که در اواخر سال 1395 افتتاح شد. ساختمان بسیار زیبای این هتل ترکیبی از معماری تمدن های بزرگ سراسر دنیا را دارا است و در 25 طبقه ساخته شده است. در این هتل 217 واحد اقامتی وجود دارند.

هتل الماس 2 مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع یک تخته ، دو تخته ، سه تخته ، امپریال، کانکت و سوئیت هستند که همان طور که پیش تر گفته شد دکوراسیون این اتاق ها از تمدن ملل مختلف و سبک زندگی آن ها الهام گرفته شده اند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنتهتل مشهد مرداد 98 بی سیم رایگان، چای ساز، کمد لباس، دراور و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی،‌ سالن ورزشی، آرایشگاه، گیم نت، سرویس حرم، گشت نیم روزی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، سالن چند منظوره، فروشگاه

هتل الماس 2 مشهد

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل با نام فیروزه در طبقه هفدهم هتل قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. هم چنین یک رستوران گردان در طبقه بیستم قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 22 دقیقه می باشد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا 20 قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر ورودی باب الجواد و هم چنین بازار بزرگ رضا 1 کیلومتر است. 

هتل الماس 2 مشهد

پیشنهاد ما : علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام هشتم، این هتل لوکس برای شما ترانسفر فرودگاه و راه آهن نیز به صورت رایگان انجام می دهد. وجود امکانات آبی نیز شما مسافران تور مشهد را از مراجعه به دیگر مکان های تفریحی بی نیاز ساخته است.


هتل الغدیر مشهد

معرفی : هتل الغدیر یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در چهارراه شهدا و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم واقع شده است. این هتل در سال 1388 افتتاح شده است و ساختمان 10 طبقه آن در سال 1394 بازسازی شده است. تعداد 289 اتاق در این هتل وجود دارد.

هتل الغدیر مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز،‌ بالکن، صندوق امانات،‌ دراور ، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی است.

امکانات هتل : استخر،‌سونا،‌ جکوزی،‌ سالن بدنسازی ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، فروشگاه،‌ لابی، تاکسی سرویس،‌ پذیرش 24 ساعته،‌ لاندری، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین

هتل الغدیر مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته است و با دو سالن مجزا دارای 200 نفر ظرفیت است. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در چهارراه شهدا و در خیابان بهجت یک قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 700 متر است و تا بازار رضا تنها یک کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 2 کیلومتر است. 

هتل الغدیر مشهد

پیشنهاد ما : هتل الغدیر یکی از هتل های خوب مشهد است که دارای امکانات تفریحی نیز می باشد. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و اقامت خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.


هتل قصر نیلی مشهد

معرفی : هتل قصر نیلی یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در چهارراه آخوند خراسانی این شهر قرار گرفته است. این هتل در سال 1390 به طور کامل تخریب شد و کاملا بازسازی شد. مساحت هتل حدود 2500 متر مربع است که شامل یک ساختمان 4 طبقه و یک محوطه است. در این ساختمان 48 اتاق وجود دارد که خدمات آن ها به صورت فولبرد به شما مسافران تور مشهد ارائه می شود. 

هتل قصر نیلی مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که در آن ها امکانات یخچال، مینی بار، تلویزیون، دراور ، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی تور کیش سیم رایگان، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد. 

امکانات هتل : کافی شاپ، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات بلیط، فضای سبز، خدمات برای معلولین، لابی، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

هتل قصر نیلی مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با نام نیلی با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن ها سرو می شود. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در چهارراه آخوند خراسانی شهر مشهد قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام رضا تنها 900 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در 9 کیلومتری هتل و در 3 کیلومتری ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. 

هتل قصر نیلی مشهد

پیشنهاد ما : هتل قصر نیلی یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که خدمات آن به صورت فولبرد ارائه می شود و مناسب افرادی است که تایم برای رفتن به رستوران های دیگر برای صرف غذا ندارند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های 4 خوب مشهد,هتل های لوکس مشهد,هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: